Wat een hartverwarmende reacties. Echt heel fijn om te lezen, zo lief!
Ondertussen heeft de moderator op mijn verzoek de topic wat gewijzigd zodat duidelijk is dat het een grapje was. Maar... hij heeft dat gedaan door mijn tekst aan te passen... Dus weer een verzoek richting moderator om te vragen of hij zijn eigen tekst bij zijn eigen sluitmelding kan zetten. Ik wil geen tekst in mijn tekst die niet mijn tekst is
Ik stond er echt van te kijken inderdaad. We zijn allen volwassen mensen. Ik vind de sfeer op dit forum juist erg prettig. En plagen hoort erbij. Net als off topic gaan, als je elkaar een beetje leert kennen dan gebeurt dat nu eenmaal, het is inderdaad inherent aan het voeren van een forum.
@Batdah: denk aan je bloeddruk
En ik herinner me iets (weer eens). Heel lang geleden (lijkt geheel off topic weer maar...) kwam ik bij mijn ouders, ik had iets op de radio gehoord dat me verbijsterd had. Vol vuur vertelde ik het aan mijn moeder, die het ook niet begreep maar niet echt erop te zeggen had.
Op een gegeven moment riep mijn (hardhorende) vader vanachter zijn krant "En nu houd je je mond!"
Huh? Mijn moeder en ik keken elkaar aan, had hij het tegen mij?
Ik moest er even om lachen, wat was dit nu?
"Eh... ik ben mamma aan het vertellen..."
"Niks mee te maken: je houdt je mond!" riep hij uit.
Vol ongeloof deed ik mijn mond weer open maar mijn moeder mime-de dat ik maar even moest zwijgen
Ik heb terug gemime-d dat ik dit onrechtvaardig vond.
Mijn moeder mime-de dat het beter was te stoppen...
Ik stoomde van binnen, als ik ergens niet tegen kan is het onrechtvaardigheid. Pffffffff...
Mijn vader was hardhorend en had het niet helemaal meegekregen, alleen dat ik ergens over stond te praten en in vuur en vlam was. Misschien is de reactie van de moderator (en weer on topic mensen, vertrouw op mijn kapiteinsinzicht heh heh) ook weer zoiets???