menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Proficiat Jasmine Debels

Detuinenindemen

Detuinenindemen

Uit de nieuwsbrief van Jasmine:

Dit weekend nam ik deel aan een belangrijke fotowedstrijd nl. de QEP (Qualified European Professional Photographers).
De nieuwe jurering van de QEP gebeurde in Brussel. Met een reeks van 12 beelden in de categorie reportage werd mijn werk in alle anonimiteit en onder strikte voorwaarden voorgesteld aan een internationale jury.

Er waren in totaal 59 kandidaten waarvan er 30 hun QEP behaalde.

4 Vlaamse QEP’ers zijn: Tim De Backer met theaterfotografie, Jasmine Debels met reportagefotografie

Pieter De corte met Portret en Francis Tilborghs eveneens met Portret

Vandaag ben ik bij de gelukkigen en mag ik met fierheid en officieel een Qualified European Photographer noemen.

De 12 beelden die ik koos is een reeks uit het fotoboek 'Not Alone' Kwetsbare kinderen in Guinee. Het fotoboek uitgegeven in eigen beheer verscheen op 26 juni 2010. De opbrengst van het fotoboek schenk ik aan het weeshuis Felica ‘Fondation Elisabeth Cathy’. Deze lokale ngo ontfermt zich over weeskinderen, kinderen die opgroeien in kwetsbare omstandigheden, HIV/AIDS patiënten en jonge tienermoeders. Wens je het boek te ontvangen dan kan dit door €35 te storten op het reknr. 132-5338037-71 met als vermelding 'boekproject Felica 2010'.

PROFICIAT Jasmine!!
maandag 28 november 2011 - 18:14
Jeannette1

Jeannette1

Beste Jasmine,

Ook namens Ger en mij een dikke proficiat en bedankt voor alle schitterende foto's die wij allen geregeld van je mogen bezichtigen.

Groetjes,
Ger en Jeannette
maandag 28 november 2011 - 23:53
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).