Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Een muurkas voor de Chilli pepers
Deur, raam, verluchting, clips om steunkoorden en zonwering aan te hangen. Uitbreidbaar ook ... dus moest de tuin ineens groeien ...
Mooie kas.
Vorig jaar eens pepers en paprika's zowel buiten als in de serre gezet. Vorig jaar was het nu wel beter weer als nu. en......Buiten meer vruchten als binnen.
Paprika-planten kwamen tot het dak en enkele paprika's aanwezig. Buiten nog geen 50 cm hoog en wel drie keer zo veel paprika's.
Vorig jaar zoveel pepers geoogst dat ik dit jaar geen gezaaid heb. Vorig jaar alles gedroogd en gemalen.
Idd! Die buiten deden het beter dan die in de serre. Tientalle pepers per plant, en ze bleven maar vrucht geven (sambal gemaakt)
Dit jaar is maar een beetje een trage groei. Misschien krijgen we volgende maanden zomer ...
Heb al een lijstje voor volgend jaar. De iets minder scherpe zodat ik er ook kan eten
Kas stond nog in't klooster in Wolvertem en we mochten ze gaan afbreken voor Residentie Mozart erop staat. Was nog van de vorige huurder. Zoiets moeten ze mij geen 2 X zeggen