menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Woensdag 1 mei Bokrijkdag

Ga naar meest recente reactie

danny2

Danny2

Heb mijn plantjes bijna klaar voor woensdag 1 mei op de grote plantenbeurs in Bokrijk.
Hopelijk kom ik er veel forummers of digituinders tegen.
Voor de meesten van jullie niet direct de meest gezochte planten daar het bij mij vooral exoten zijn, maar er zal ook Pepino, ananaskers, eenjarige klimmers als Susanne , asarina, rodochiton bij zijn...
Een goeiedag of een handje geven, effe kennismaken kan natuurlijk ook...
Mij vind je op stand nr 16
Wij zorgen in elk geval voor mooi weer

Dus hopelijk tot woensdag

groetjes danny
maandag 29 april 2013 - 12:39
Polplastron

Polplastron

Ik sla dit jaar een keertje over : over een paar weken heb ik examens!
maandag 29 april 2013 - 13:33
Gehenna

Gehenna

Ik weet het nog niet. Er is nog heel veel werk in de kweekgraskwekerij
maandag 29 april 2013 - 15:38
minouke

Minouke

wij komen zulle, ik heb wel niet veel meer nodig kende dat
maandag 29 april 2013 - 16:23
Gehenna

Gehenna

Als ik tegen zaterdag nog 3 bedden vrij moet hebben zal ik maar gaan graven ipv rond te lopen met een borstelsteel.
Manmanman, er zit wat grond tussen de pezen van het kweekgras. Zo erg is het gesteld.
Dikke streep door mijn rekening
Maar volgend jaar ...
dinsdag 30 april 2013 - 15:34
Adrienne

Adrienne

yep wij komen ook tot straks
woensdag 1 mei 2013 - 00:03
minouke

Minouke

fantastische dag gehad in Bokrijk, zo blij van jullie weer te zien maar Danny heb ik niet gevonden.

Voor ik iedereen gevonden had, had ik al een paar planten gekocht en dat begon zo zwaar te wegen en dacht ik... ik ga die bij Danny laten staat...
Guy en ik naar stand 160 (ja wel een 0 teveel maar misschien verkeerd gelezen), in de gang waar verleden jaar Danny stond. Het was ook een stand met tropische planten maar met een mevrouw die ik niet kende. Vraag ik naar Danny en zegt ze... ik vervang hem want hij moest gauw voor iets weg en straks komt die terug, maar zet je plantjes maar onder de toog, ik zal het hem zeggen...
OK, wij weer weg en kom ik iedereen tegen op ons vast plekje. Op het einde van de dag ga ik mijn plantjes halen aan stand 160, zit daar wel een Danny maar niet onze Danny van het forum ahhah jij bent dus Chantal welja
En dus geen Danny gevonden Stand 16 ook niet...

groetjes
Chantal
woensdag 1 mei 2013 - 20:16
Adrienne

Adrienne

Zeg da wel, weer een super dag, zelfs het weer deed mee !
En Danny, jeok gevonden, ik had gelukkig Jeanette en Ger want het was een gans andere plaats dan vorige jaren.

In de voormiddag was ik er gewoon voorbij gegaan foei toch Zo een heel andere plaats dat vewacht je niet h
donderdag 2 mei 2013 - 00:54
Jeannette1

Jeannette1

Hai Beste Forumvrienden/innen,

Het was voor Ger en mij wel een korte dag, maar het heeft mij wel veel goed gedaan!!!

Ik wil jullie dan ook allemaal bedanken voor de gezelligheid en het feit dat jullie mij toch aan het lachen gekregen hebben!

De terugreis verliep gelukkig voorspoediger en wij kwamen dan ook heelhuids thuis met fijne en dankbare gevoelens.

Nogmaals, iedereen die wij in Bokrijk ontmoet hebben veel dank voor de gezelligheid en tot de volgende ontmoeting.

Groetjes,
Ger en Jeannette
donderdag 2 mei 2013 - 19:05
danny2

Danny2

En.... ik had woord gehouden...gezorgd voor heel mooi weer... echt om te genieten op een terrasje...maar voor ons was het echt te druk met soms wel stomme vragen...
Hoe vaak ik heb moeten uitleggen dat eenjarigen bevriezen in de winter en afsterven en dan komt telkens de vraag 'gaan die dit jaar nog bloeien???????
Maar gelukkig zijn er ook honderden leuke vragen geweest.

En ja ook wij hebben ervan genoten, al was het maar kort, van jullie aanwezigheid en dus aangenaam weerzien..... Minouke van geen kanten te bekennen en Hilda en Theo hebben we ook gemist... een 0 meer is wel een halve kilometer uit de richting en met dat volk toch gauw 40 minuten sjaffelen......

En ook wij kijken al uit naar een volgende ontmoeting...

groetjes annie en danny
donderdag 2 mei 2013 - 20:13
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).