menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Zadenbank

Ga naar meest recente reactie

xerofyt

Xerofyt

lees het artikel: http://is.gd/fmDJMh

luister naar Cary Fowler: http://is.gd/tfDWrr

Benieuwd naar jullie reacties.

Groet,
Xerofyt
zondag 26 mei 2013 - 15:51
Polplastron

Polplastron

Ik hoor de man graag praten. Hij gelooft heilig in zijn zaak.
Of hij gelijk heeft? Waarschijnlijk heeft hij
zondag 26 mei 2013 - 16:48
erice

Erice

Levensgevaarlijk. Binnenkort gaat het verboden worden om je eigen groentenuin te hebben en je kunt alleen (te) dure... lees onbetaalbare zaden kopen bij bepaalde firma's. Alles is dan onder controle.. Je bent compleet Afhankelijk. Je ziet het nu al bij veel planten die je kan kpen en waarvan de zaden er niet zijn/ of niet levenskrachtig.
Je bent dan verplicht om voedsel ( genetisch gemanipuleerd) te kopen.
Welke ziektes/ onvruchbaarheidsredenen etc er te voorschijn gaan komen is nu nog volstrekt ondenkbaar.....
Leve de vrijheid... Leve de MACHT.... want daar gaat het om.....

Er wordt voor je beslist... wie mag leven, wie niet.... net zoals het nu al aan het begionnen is in de pharmaceutische industrie... (TE) dure medicijnen zijn niet voor iedereen.... etc etc
zondag 26 mei 2013 - 23:22
cee

Cee

Monsanto is de firma die dit grotendeels probeert te realiseren, om hun zaad dan inderdaad duur te kunnen verkopen.
Vorige week was er een betoging daartegen in Antwerpen, en alhoewel die betoging (200man, en dan vooral families) vreedzaam was en voorafgegaan werd door politie (100man) kregen de betogers zonder boe of ba een GAS (gemeentelijk administratieve sanctie) van 60
maandag 27 mei 2013 - 10:35
Gehenna

Gehenna

En meneer Nestl
maandag 27 mei 2013 - 17:57
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).