menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Onverwacht bezoek in de tuin

Ga naar meest recente reactie

piet1

Piet1

Gisteren was het mooi weer hier in Limburg, namiddag even gaan zitten op terras en genieten van de zon. En toen begon plots een tak van een boom naast het terras heen en weer te schudden, echt opvallend! En toen zag ik hem of was het haar, een eekhoorn. De eerste keer dat ik dit lief diertje met zijn lange staart zo dichtbij het huis heb gezien.
Plots was die verdwenen, ik heb vlug gezegd tot weerziens. Wie weet.
groeten
piet
zondag 9 juni 2013 - 21:50
minouke

Minouke

Ik hoop het echt voor jou dat ze nog eens binnenspringt, toch altijd erg plezierig zo een bezoek.

gr
Chantal
zondag 9 juni 2013 - 22:26
miriam

Miriam

ohhhhhhhhhhh lief
zondag 9 juni 2013 - 22:58
caroline1

Caroline1

dat moet een heel fijn moment zijn geweest !!!!!!!!
hopelijk komt mijnheer of mevrouw eekhoorntje nog eens terug !
zondag 9 juni 2013 - 23:22
kriske10

Kriske10

zijn inderdaad mooie mompenten he
hier zitten er ook en een van die kleine deugenieten komt zelfs meesmullen van de poes zijn kattebrokken elke morgen rond het zelfde uur trouwens

maandag 10 juni 2013 - 09:53
erice

Erice

Ik heb ze ook elk jaar. hartstikke leuk.. Ik heb zo'n notenbakje gekocht en die doen ze zelf open, snel een nootje eruit halen en dan heel snel ronddraaien en smullen maar.
Minder leuk is het dat ze van aardbeien houden grgrgr
maandag 10 juni 2013 - 21:55
kriske10

Kriske10

mijn aarbeien laten ze met rust gelukkig maar mijn 2 dochtertjes zouden dit niet prettig vinden ik denk dat ze heel boos zouden zijn op de pluimstaart
en een notenbakje heb ik ook niet nodig ze hebben 3 notenbomen en 1 hazelaar en eenmaal septemger oktober zijn dit hun favoriete plaatsen
dinsdag 11 juni 2013 - 08:52
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).