Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
mijn ouders zijn verhuisd,en mijn zus en ik hebben heel veel planten er uit gehaald,
is dat wat,februari en dan planten gaan verplaatsen,zolang het zo zacht blijft zullen ze denk ik wel aan groeien
Hier heb je goed aan gedaan om die planten/struiken mee te nemen.
Ik heb dit in 1988 ook gedaan (o.a. hybiscus, kerria, wisteria en nog meer) en heb er nog altijd plezier van. Er zijn er natuurlijk ook wel gesneuveld in de tussen tijd. Maar mij grootste trots is wel de Wisteria die elk jaar weer mooier lijkt te worden. De pergola waar hij omheen gaat is ook uit de tuin van mijn ouders. Helaas moet die "vervangen" worden omdat die nu echt rot is.
Wij weten alleen nog niet hoe.
Het is altijd plezant als je kunt zeggen "die of die plant stond nog bij mijn ouders".
Wij hebben hier een boerenjasmijn staan die mijn moeder ons meegegeven heeft als we pas waren verhuisd naar ons huis met tuin.
Bij haar stond die beneden - mijn ouders woonden op de eerste verdieping - en ze had er niet veel plezier van.
Die plant staat hier dus al van 1977, dat is ondertussen al een hele tijd, en hij doet nog steeds goed, alhoewel hij hier ook al 2 maal verhuisd is.
Geniet dus maar van de planten van je ouders en je hebt inderdaad geluk dat het weer momenteel een beetje meezit (voor de planten althans)
ja klopt,het weer zit mee voor de plantje
zo kunnen mijn ouders ook nog genieten in de zomer als ze op de koffie komen,em hun plantjes staan er mooi bij