menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Van alles gepland

Ga naar meest recente reactie

hillie

Hillie

mijn ouders zijn verhuisd,en mijn zus en ik hebben heel veel planten er uit gehaald,
is dat wat,februari en dan planten gaan verplaatsen,zolang het zo zacht blijft zullen ze denk ik wel aan groeien

rozen,heel veel,en heel blij mee
azalea
hortensia
pluim hortensia
rhoden denderon
maandag 17 februari 2014 - 14:33
deHaan

DeHaan

Het is er nu de tijd voor.
maandag 17 februari 2014 - 14:53
svoffel

Svoffel

Wat fijn Hillie, dat zijn planten met een emotionele band, daar ge je extra veel tegen praten

Heel veel plezier met het planten.

groetjes
maandag 17 februari 2014 - 17:37
hillie

Hillie

jazeker met een emotionele waarde,ben dan ook blij dat we een zachte winter hebben,als het gevroren zou hebben,had ik niets
maandag 17 februari 2014 - 17:56
Sarah

Sarah

Hallo Hillie,

Hier heb je goed aan gedaan om die planten/struiken mee te nemen.
Ik heb dit in 1988 ook gedaan (o.a. hybiscus, kerria, wisteria en nog meer) en heb er nog altijd plezier van. Er zijn er natuurlijk ook wel gesneuveld in de tussen tijd. Maar mij grootste trots is wel de Wisteria die elk jaar weer mooier lijkt te worden. De pergola waar hij omheen gaat is ook uit de tuin van mijn ouders. Helaas moet die "vervangen" worden omdat die nu echt rot is.
Wij weten alleen nog niet hoe.

[afbeelding verwijderd niet-https]

Tuinbabbel

dinsdag 18 februari 2014 - 11:02
hildavw

Hildavw

Het is altijd plezant als je kunt zeggen "die of die plant stond nog bij mijn ouders".
Wij hebben hier een boerenjasmijn staan die mijn moeder ons meegegeven heeft als we pas waren verhuisd naar ons huis met tuin.
Bij haar stond die beneden - mijn ouders woonden op de eerste verdieping - en ze had er niet veel plezier van.
Die plant staat hier dus al van 1977, dat is ondertussen al een hele tijd, en hij doet nog steeds goed, alhoewel hij hier ook al 2 maal verhuisd is.
Geniet dus maar van de planten van je ouders en je hebt inderdaad geluk dat het weer momenteel een beetje meezit (voor de planten althans)

groetjes

Hilda
zaterdag 22 februari 2014 - 20:04
hillie

Hillie

ja klopt,het weer zit mee voor de plantje
zo kunnen mijn ouders ook nog genieten in de zomer als ze op de koffie komen,em hun plantjes staan er mooi bij
zaterdag 22 februari 2014 - 21:48
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).