Beste forummaatjes.... het is eindelijk gelukt... ik ben dus bezig geweest van iets na de middag om hier iets te komen schrijven!!.. ( zeg nu nog eens dat ik geen geduld heb) ik was wel zinnens om een aanslag te plegen op een orange filiaal morgen... d'as nu van in augustus dat dat internet dus echt veel te traag is bel je daarnaar, ( als dat tenminste nog lukt?, want het is met een laive-boxe (lifebox)dus vaste telefoon inclusief !!
bel je met je portable, (gsm) kost het kluiten !!... en dan krijg je meestal een dweperige vrouwenstem, die blijkbaar nog niet verleerd is , dat ze niet meer op een sexlijn moet antwoorden.... na veel gezever , van zessen en zevens , beloven ze van alles... er is maar 1 ding waar je zeker van mag zijn , en dat is de maandelijkse factuur !
ooeeefffff.. d'as van mijne lever !!
voila, ik hoop van de volgende dagen ... iets vlugger te kunnen komen schrijven.... nu nog lekker wat genieten in mijn beddeke met wat afgedankte dvdtjes van kennissen reeksen, familie, enzovoort... wij hebben geen televisie maar nu dat het hier zo traag draait is een dvdtje met een film ofzo wel heel erg welkom !!
Vandaag voor den eerste keer linzensoep gemaakt, ( het smaakt een beetje naar erwtensoep en ook naar bruine bonensoep, licht verteerbaar en naar nog )
van de boerenoten van verleden jaar , een paar jonagolds die verschillende weken in congé zijn geweest , eitjes, rozijntjes en bruine kindjessuiker een lekkere herfsttaart gebakken, het rook zo lekker dat ik me een stuk taart heb afgesneden toen hij nog gloeiend heet was... echt waar super lekker... en koud zal dat zeker en vast ook wel te pruimen zijn....
[afbeelding verwijderd niet-https]