Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik worstel met het volgende probleem : ik wil in mijn tuin een tuinhuis, van minstens 3x3 meter, en een overdekte hondenren van minstens 2x3 meter. Ik zou hier echter liefst één geheel van maken, om niet het gevoel te krijgen dat mijn tuin vol hokjes staat.
Op internet staan vele tuinhuisjes te koop, maar ik vind niet wat ik zoek. Dus wordt het waarschijnlijk maatwerk. Enig idee waar ik zoiets kan vinden, en kost dit veel meer dan een standaard tuinhuis ?
kijk eens op marktplaats, hier staan regelmatig (in Limburg wonende) hobbyisten die leuke hokken te koop aanbieden en aanbieden om een hok op maat te maken.
En anders kun je misschien een wat groter tuinhuis kopen en dit van binnen in 2en delen: 1 kant wordt dan tuinhuis en 1 kant hondenhok, veranda er aanbouwen deze dicht maken en de honden kunnen ook nog een beetje naar buiten. Of een klapdeurtje in het tweede gedeelte en dan het buiten gedeelte met kenneldelen afzetten.
Zelf hebben we een schuur die aan het huis staat als honden hok omgebouwd en er komt nog een luikje in waardoor de honden naar buiten kunnen, de kennelpanelen staan reeds klaar.
Als u een ietwat handige harry bent is het gemakkelijk om zelf iets te creeeren.
uw tuinhuis met tralissen rond en een dak van geprofieleerde staalplaat, dit kan u ook als zijkant gebruiken indien nodig.
Wat jij zoekt vind je bij ATELIER JMP in Opglabbeek
hij maakt dit op maat ZOALS JIJ WENST / voor een standaard honden ren (tuinhuisje ren) betaal je +/- 2000 euro.