Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Ik heb er maandenlang over nagedacht, heel veel tekeningen gemaakt en heel hard gezwoegd bij de aanleg, maar eindelijk is mijn voortuin en oprit klaar.
Enkel de platines heb ik samen met een professional aangelegd, de rest is allemaal zelf gedaan. Net op tijd klaar voor de zomer. Nu kan ik genieten.
Wat vinden jullie ervan?
Groetjes
Werner
Je gezwoeg en gezweet heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen, heel tof gedaan.
Nu kan je eindelijk beginnen te genieten, alhoewel je met zo'n stuk grond wel zal moeten combineren met plantjes en gazon verzorgen maar misschien is dat voor jou ook een stukske genieten.
De stijl langs de voorkant past perfect bij je huis, langs achter is het dan weer minder formeel, zo heb je twee stijlen gecombineerd, mooi gedaan.
Dikke proficiat en nog veel tuinplezier.
Groetjes
Lysianthus
Wat een verschil met eerst! Alhoewel ik zelf niet zo van dat strakke hou, past het wel perfect bij het aanzicht van het huis. Dat die lijnen zo mooi doorlopen in de bestrating en de beplanting vind ik heel goed gevonden. De tuin op de laatste foto is schitterend!
In één woord: WAAAW!!!
Ik vind het echt een prachtige tuin. De voortuin is minimalistisch, maar met heel krachtige lijnen. Het waterelement vind ik super. En dan de weelderige achtertuin vormt een hele mooie tegenhanger voor het strakke van de voortuin.
Past prachtig bij de architectuur van het huis. Goed dat je als tegenhanger aan de achterzijde wat meer beplanting hebt aangebracht, geeft goed evenwicht. Maar wat een werk zeg! Groot respect voor.