menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Openbaar toilet

Maggie

Maggie

Beste mensen
hebben sinds enkele maanden het volgende probleem dat alleen maar erger wordt:
het begon met hondenpoep op het gras langs de straatkant, toen was die er achter de omheining en zo stilaan maar verder en verder de tuin in, nu ondertussen ook al langs het huis op aan de andere kant en als maar vaker
probleem is dat we de hond in kwestie maar niet te pakken krijgen, hebben al op de uitkijk gestaan, 's avonds rollen omhoog gelaten en binnen donker zodat we kunnen zien wie er allemaal voorbij komt met een hond zonder leiband, maar helaas zonder resultaat
paar dagen geleden betrapte mijn man een kat die ook al zijn behoefte deed gewoon in het midden van het grasplein, daar dat wij dachten dat katten normaal toch een kot maken voor hun behoefte

kortom, onze tuin wordt een echt openbaar toilet

we kunnen onze grond niet afsluiten en het is niet onze bedoeling dieren te weren, we zijn echte dierenliefhebbers, maar dit gaat wat ver...

iemand tips om deze viervoeters duidelijk te maken dat hun souveniers niet welkom zijn?

alvast dank
groetjes

Maggie
maandag 4 december 2006 - 20:24
JovanDreumel

JovanDreumel

Ik had hetzelfde probleem. Ik dacht eerst ook te maken te hebben met een hond, maar door goed opletten was het toch een poes. Gaas in de poort gevlochten en opgelost is het probleem. De poes doet het nu ergens anders.
maandag 4 december 2006 - 22:25
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).