Beste mensen,
eerst en vooral wil ik mijzelf even voorstellen. Ik ben 34, en sinds een maand de (redelijk) gelukkige eigenaar van een eigen woning met een ruime tuin. De tuin gaat vooral mijn domein worden, de vrouw heeft niet zo'n groene vingers
Er staan kastanjes, beuk, 1 berkje... een beetje van alles in de tuin. Zal proberen zo rap mogelijk een paar foto's te plaatsen voor wat verdere verduidelijking van het assortiment en soorten.
Nu zit ik al met een redelijke berg bladafval, wat ik op een hoop heb gegooid, goed aangestampt en er dan wat platen heb opgelegd, kwestie dat t wat compacter wordt. Er rond is wat draad geplaatse dat t weer niet de hof in vliegt.
Graag wil ik beginnen met dit te composteren, maar daar ik nogal een nieuweling ben zie ik "door de bomen het bos niet meer"
De welgekende compostvaten van de gemeente, doe ik daar fout aan om er zo ineens 2 te bestellen en deze dan te vullen met bladafval? We zijn met 2 in ons gezin, en beschikken over wat keukenafval (geen restafval van etenswaren, zover ben ik al). Wie kan me wat op weg helpen? Alvast bedankt!
Super forum dit, ik vermoed dat ik hier nog heel wat bij te lezen heb
Mvg Gritsel