Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Het zou kunnen, maar ik heb er geen idee van. Ik weet enkel dat het zou behoren tot de flora van Frans Guyana, maar toen wij daar verbleven, heb ik die plant nooit gezien. De foto heb ik van het Internet en ben nu benieuwd hoe die plant heet om er meer over te weten te komen. Alvast bedankt en vriendelijke groeten,
Garcinia is het alvast niet, maar toch bedankt birdwatcher.
Ja, Cuno, als jij het vind, graag een seintje. Ik ben gewoon nieuwsgierig, omdat ik van die plant nog maar éénmaal een afbeelding vond. Sommige toeristen plaatsen iets op Internet, maar kennen daarom niet de naam van de plant of het dier dat ze in de tropen zien. Naar mijn bescheiden mening is het dan ook geen gekweekte plant. Bedankt van te voren voor uw hulpvaardigheid. Vriendelijke groeten
het is er vandaag niet van gekomen, omdat we de kleintje,s van
de crache moesten halen, we noemen het zelf altijd maar het schooltje .
daardaar schoof alles weer , een 15 , 3o minuten op .
en waren niet optijd klaar, om alles op te zoeken .
morgen zou het weer een fijne dag worden, zag ik bij weerman
piet paulesma sbs 6 ,dus eerst de tuin in en dan heb ik ruim genoeg
tijd om op te zoeken , ik ben immers nu al aan het weekeind begonen .
heerlijk gewoon, even een klein aanloopje gehad, van 3dagen werken .
en volgende week vollebak, het blijft immers geen feest .