Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Wij hebben al verschillende planten gekocht om te kunnen zetten in onze gang, maar met geen enkel succes.
Sommigen staan nu op andere plaats en doen het daar perfect andere hebben het niet gehaald.
Probleem met de gang is dat er wel licht is maar geen direct zonlicht. Ik vind nergens een plant die past, wie kent er paar.
Zou een varen of hosta daar gedijen? Zijn toch schaduwplanten? Of zal dat niet lukken binnen?
De dampen van de lijm kunnen jaren lang voor een probleem zorgen net als de dampen van bepaalde linoleum vloeren.
zulke producten kunnen een grotere invloed hebben dan je zou denken.
Ook al ruik en voel je zelf niks..
Een aantal jaar terug is er bijv. een fabriek geweest van vijverfolien die half afgebrand was.
De partij rollen vijverfolie`s zijn toen gewoon verkocht, maar bracht enorme problemen voor tuinders die die folie gebruikte.
Over mijn profiel... voor wie moet ik hier reclame maken.. mijn producten zijn niet te koop in Nederlandse of Belgische tuincentrum`s en ik denk ook niet dat jij bij mij een pallet komt halen.
Maar mag ik als ondernemer wel trots zijn en openbare wat ik doe ?? Het gaat tenslotte toch om mijn kennis die ik wil delen, en mooi genoeg heb ik zelf hier ook wat geleerd.