Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Hallo,
Het was geen bouganville weer dit jaar,veel te nat en te weinig zon.
Heb de kleinste al eind Juli naar binnen moeten halen,maar zie ze nu eens bloeien binnen.
De grote staan net binnen ,en hebben maar matig gebloeid, moet daar dus weer een kleine 8 maanden op wachten.
Maar gelukkig zijn er ook nog ander soorten bloemen te bewonderen.
Het is en blijft een mooie hobby.
Die 8 maanden zijn zo om dat zul je zien.
Bedankt voor het plaatsen van de foto, zo kunnen wij ook meegenieten.
Het zijn wel hele mooie kleuren en op deze manier heb je binnen ook nog wat tuinplezier toch.
getverderrie winter wie houd daar nu van . Nou mijn planten niet hoor ik heb de boehcanville tegen de zuid muur gezet in de volle grond wel de glaba dat schijnt de sterkste te zijn . Eerst een licht slang tegen de muur gemonteerd en daar gaat dan 2 laag nop follie tegen aan . Vorig jaar bleef hij mooi vorst vrij . Dit jaar daar te veel mest geen bloem gehad dus nu maar af wachte wat deze winter gaat gebeuren . Zorg wel dat de grond niet te nat is in de winter en dek de bodem af met zakken pot gtond die zijn nu afgeprijsten doen zo de winter hun dienst en in het voorjaar gebruik ik ze pas.