Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Beste Braze,
Weet jij mss wat er zou kunnen mis gegaan zijn, mss dat het een tijdje terug kouder was omdat het zo regende ?
Ik heb ze nu geplant om te kijken hoe ze daarop reageren als ze dat nog zullen doen
Wel ja Braze en dat vind ik leuk. Want als je intresses bij planten liggen kan je hier zeer veel terug vinden of kan je natuurlijk terugvallen op mensen die graag een woordje uitleg geven wat ik zeer aangenaam vind!
Ps. als je de kriebel te pakken hebt dan is er meestal geen stoppen aan, heb ik bij mezelf al gemerkt hoe gepassioneerd ik kan bezig zijn met een simpele plant. Ik vind het mooi zo om te gaan met planten want je krijgt er veel voldoening waaronder een mooi uitzicht van terug xp
Haha wel ja daar zou het dan wel kunnen op lijken. Een relaxte plant tijdens het ontspannende hobby-gebeuren xp. Ik ben aan het verhuizen en had eens zin om men profiel hier aan te vullen daarmee dat het er wat rommelig bij ligt. xp. Ik ben de kastanjes tegen gekomen op één van de vele bloemenmarkten in Amsterdam.