Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Heb eens een vraagje.
Heb nu vorig jaar een orchidee gekocht die heel mooi bloeide. nu dit jaar bloeid hij opnieuw.
maar wat mij opvalt is dat de bloemen lichter van kleur lichter zijn. De bladeren zijn ook nogal gerimpeld en
beginne nu ook donkere kleine vlekjes te vertonen. Hoe komt dit wat doe ik fout.
Ik geef deze 1 keer per week een klein badje waarbij de wortels net onderstaan met regenwater van uit de tuin. om de twee weken doe ik hier dan van begin maart orchideeën mestof bij dit gebeurt om de week. Nu heb ik de plant ook verhuisd van plek aangezien ik op een website had gezien dat deze niet al te warm mag staan. voordien stond deze voor de venster in de woonkamer. Maar aangezien het in de zomer nogal warm kan worden heb ik deze dus verhuisd naar een ruimte waar het overdag ca 20°C is en snachts niet verder zakt dan 16°C.
Wat doe ik fout?
Ben nieuw op het forum. hoe voeg ik foto's toe van dit probleem