menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Grote Palm zoekt plaats om te Pronken

saramatheu18

Saramatheu18

Grote Areca Goudpalm te koop!

Onze Palm, een “Dypsis Lutescens” van +- 2,5m hoog en +- 3m breed, is al 15 jaar in ons bezit. Het is een gezonde plant, door de jaren heen zó sterk gegroeid omdat we hem altijd goed verzorgen. Hij is het pronkstuk van onze leefruimte in Olen maar is deze nu ontgroeid en daarom willen we hem (met pijn in het hart!) verkopen.

Dypsis Lutescens (ook bekend als de Areca palm) is een prachtige, tropische plant die elke ruimte onmiddellijk omtovert tot een oase van groen en rust. Onze kamerplant is een ware blikvanger. Deze volwassen palm is niet alleen groot en weelderig, maar straalt ook gezondheid en vitaliteit uit. Bovendien zuivert hij de lucht en draagt zo bij aan een gezonde leefomgeving!

Momenteel staat hij in een Elho bloempot Loft Urban (D 69 H 62,5 cm) pot, maar hij zou eigenlijk verpot moeten worden naar een grotere maat.

Heeft u interesse en een grote lichte ruimte, toonzaal, expositieruimte of lobby om hem weer volledig tot zijn recht te laten komen? Contacteer ons dan!

Tropische Planten & Kamerplanten

dinsdag 27 augustus 2024 - 10:39
lentemode

Lentemode

Wat een schoonheid !
Ik heb wel interesse !
Heb je al een vervanger ?

woensdag 28 augustus 2024 - 10:58
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).