menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Neptunusplant- Sertularia cupressina

Ga naar meest recente reactie

lowitje

Lowitje

Hallo allemaal ,

Kan iemand me zeggen waar ik het Neptunusplantje - zeecypres (Sertularia cupressina) kan vinden , ik heb dit al in vele tuincentra & bloemen winkels gevraagd maar helaas nergens te vinden .

groetjes , lowitje

woensdag 8 juli 2009 - 11:26
Jeannette1

Jeannette1

Hai Lowitje, neem hier eens en kijkje!
Inderdaad, ook op internet is er niets te vinden, alleen jouw vraag die je hier gesteld hebt.

http://www.onestopshop.nl/aanbieding/-Neptunusplant-.html

Ik wens je veel suc6.

Groetjes, Jeannette
woensdag 8 juli 2009 - 14:17
lowitje

Lowitje

Bedankt voor het vlugge antwoord Jannette1 & birdwatcher ,

ik wist niet dat het eigenlijk geen plant is , dus dan is dat waarschijnlijk de reden dat bloemen winkels er niet aangeraken want al vele hebben het op mijn vraag besteld bij hun leveranciers maar geen enkele is er aan geraakt .
ik vind het wel raar want het is een "plantje (zal ik maar zeggen ") dat vliegen en muggen verdrijfd door zijn geur .

groetjes , lowitje

woensdag 8 juli 2009 - 20:24
lowitje

Lowitje

Dag mensen allemaal ,

Ik heb eindelijk een Neptunus plantje gevonden ! dankzij jullie raad het te gaan zoeken bij " decoratie" bij het postorder bedrijf blancheporte.be heb ik het kunnen kopen .

zondag 2 augustus 2009 - 11:30
lowitje

Lowitje

ik heb weer problemen met de foto erbij te plaatsen , ik ga het nog eens proberen [afbeelding verwijderd niet-https]
zondag 2 augustus 2009 - 11:36
Jeannette1

Jeannette1

Hai Lowitje, bedankt voor het plaatsen van deze mooie foto!

Ook al is het niet zo'n echt plantje, toch vind ik het wel mooi en een heel aparte kleur!

Groetjes, Jeannette
maandag 3 augustus 2009 - 23:32
lowitje

Lowitje

Goede morgen Jeannette1

t'ja . . . , het is wel degelijk iets eigenaardigs want het voelt niet aan als namaak ( geen plastiek , zijde of dergelijks ) het voelt aan als een echt plantje , als ik het aanraak zijn mijn vingers vettig .
Doch het is geleverd in een potje zonder potgrond of dergelijks , als verzorging geven ze de raad " geen water & geen zon . Het zal afwachten zijn,als het groeit of kapot gaat weten we of het een levend plantje is of niet .

groetjes , lowitje
dinsdag 4 augustus 2009 - 09:14
lowitje

Lowitje

Je zou kunnen gelijk hebben birdwatcher , maar indien het volgens u al dood is waarom staat het dan nog fris groen en geeft het een zachte vetstof af ? Het is in ieder geval iets mooi ! (maar eigenaardig)

groetjes , lowitje
dinsdag 4 augustus 2009 - 12:26
lowitje

Lowitje

Hi birdwatcher ,

ik ben juist eens op die site gaan kijken , t'ja we zullen wel zien wat er van komt , het is in ieder geval zeer decoratief .

in ieder geval bedankt voor de uitleg .

groetjes , lowitje
dinsdag 4 augustus 2009 - 18:23
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).