menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Ik heb geen iedee

Ga naar meest recente reactie

merlemoon123

Merlemoon123

hoi
ik en mijn vriendin hebben kikkerdril gevonden in een grote vijver. je kan zien dat dat de eene klomp ouder is dan de anderen. bij de ene zijn het gewoon zwarte stipjes die erin zitten, en bij de anderen zijn het stipjes met een soort staartje.
wij hebben echt geen iedee hoe lang het duurt voordat kikkerdril uitkomt. op een andere site zagen we al dat er drie tadia kikkerdril is. wij denken dat die met die mini staartjes in het tweede stadia zitten.

gr. merle
woensdag 17 april 2013 - 17:55
Bombycilla

Bombycilla

klopt,gefeliciteerd! met de jonkies
woensdag 17 april 2013 - 19:07
Plantadvies

Plantadvies

Let op kikkerdril is wettelijk beschermd. Wees er aub voorzichtig mee en verzorg ze goed.

Plantadvies
woensdag 17 april 2013 - 20:59
merlemoon123

Merlemoon123

hoi hoi hoi
ik wou graag weten, hoe lang het ongeveer duurt voordat kikkerdril uitkomt.
donderdag 18 april 2013 - 17:26
jdcoster

Jdcoster

Die 'staartjes' zijn dus al uitgekomen. Eer de kikkervisjes actief over de ganse vijver beginnen rond zwemmen, schat ik dat op een drietal weken.
De andere dril moet normaal uitkomen in ongeveer een week tijd, ook een beetje afhankelijk van het weer. Het zal er natuurlijk van af hangen of de eitjes bevrucht werden en je ze niet weggenomen hebt voor de mannetjes er de kans toe kregen.
Die kans is klein maar het bestaat.
donderdag 18 april 2013 - 19:09
merlemoon123

Merlemoon123

hoi hoi
de kikkervisjes met een staartje zijn uitgekomen!!!!!
klopt het dat ze ongeveer de eerste 2 dagen nog niet rond zwemmen ???
zaterdag 20 april 2013 - 11:59
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).