menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Reiger op bezoek gehad

patrick17

Patrick17

Sinds vorig jaar heb ik een klein vijvertje met een 10 tal visjes.Het voeren vorig jaar ging goed.Begin dit jaar stond er plots een reiger aan onze vijver.We hebben dan een paar hulpmiddelen geïnstalleerd waardoor de reiger blijkbaar is weggebleven.maar van de 10 visjes ,zijn er toch een paar "meegenomen" door de reiger blijkbaar.Maar nu de temperatuur omhoog gegaan is ,ben ik terug beginnen te voeren.Maar ze komen nu niet meer naar boven om te eten.Ik laat het visvoer,nu al langer liggen,maar als er niemand te zien is,komt er eens ene eten.Maar zodra ze iets of iemand zien duiken ze weg.Met het gevolg dat het eten er een uur later nog altijd ligt.Wat kan ik hier aan doen??Alle tips zijn welkom,waarvoor dank!
vrijdag 20 april 2018 - 18:41
dj1

Dj1

Dit is bij mij ook zo, wanneer je de vijver benadert,verschuilen de vissen zich. Stilaan worden ze het wel gewoon, en komen ze volgende maand wel uit uw hand eten.(bij wijze van spreken). Als ze dan iemand zien komen ze vlug naar boven, want ze weten dan dat ze eten krijgen.Rustig afwachten, het komt goed
grt
zondag 22 april 2018 - 16:18
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).