menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Watermeloen bladeren hangen slap

Ga naar meest recente reactie

sennevb

Sennevb

Had onlangs een plantje watermeloen meebracht van aveve

Hij staat buiten onder plastiek, heb hem gisteren nog gegoten en hij zag er gisteren heel goed uit (is al ferm gegroeid sind sik hem gekocht heb)

Nu vandaag ga ik eens kijken en hangen alle bladeren slap, iemand enig idee? valt hij nog te redden?
woensdag 2 juni 2010 - 12:24
printemps

Printemps

Misschien te warm onder de kap ??
Meestal komen die er terug door als ze niet te ver weg zijn

mvg
woensdag 2 juni 2010 - 14:06
sennevb

Sennevb

de kap is er al veen af, ik hoop dat ie er doorkomtmaar hij hangt nog slapper dan daarstraks.

Straks als de zon gaat liggen misschien..
woensdag 2 juni 2010 - 15:47
Victor44

Victor44

Ik zou hem eens uitdoen en kijken of er geen worm zit te knagen aan de wortels!Maar dan kan je al te laat zijn! In ieder geval succes!
grtjs
woensdag 2 juni 2010 - 16:06
Pieter

Pieter

Dat hij te warm staat in België in de vollegrond zou me verwonderen. Hier in Spanje zijn de plastickappen er ook nog maar een goeie week af hoor in de velden. Als hij nat genoeg staat en toch slap hangt vrees ik dat Victor wel eens gelijk zou kunnen hebben.
Is hij geënt op pompoen of op eigen wortels?
woensdag 2 juni 2010 - 16:56
sennevb

Sennevb

Heb m net uitgegraven, zit wel een mietennest in de buurt van de watermeloen, maar geen worm te bespeuren.. staat terug i nde grond en we hopen maar op een klein wonder...
donderdag 3 juni 2010 - 10:26
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).