menu
Tuinadvies
Geef dit een bloemetje 0

Vakantiesouvenier druif

vincje

Vincje

in mijn vakantie in de ardeche kwam ik een winkeltje tegen waar ze vanalles op het gebied van druiven en olijven verkochten.

de verkoopster had hele verhalen, maar ik begreep er niet zo veel van. ze had met stift op de pot een naam geschreven, maar dat was geen vaste stift...

eerlijk gezegd heb ik nu geen flauw idee wat voor ent het nu dus is en wacht gewoon geduldig af of de druiven er aan gaan smaken...

[afbeelding verwijderd niet-https]
dinsdag 10 augustus 2010 - 01:16
FransNL

FransNL

Gefeliciteerd met je franse druif Vincje. Waarschijnlijk was je dat toch al van plan maar ik zou hem niet in die pot laten staan maar liefst buiten in de vollegrond uitplanten. Grote kans dat het een wijndruif is als je hem uit de Ardeche vandaan hebt. Geeft overigens niet want zelf heb ik ook alleen maar wijndruiven en ze smaken ook als tafeldruif overheerlijk.
dinsdag 10 augustus 2010 - 01:23
vincje

Vincje

mooi om te lezen. ik wil hem in een bak van een vierkante meter zetten, met in de hoeken lavendel. als ik hem aan een houten paal op wil laten groeien, kan ik dan het beste nog iets van gaas om die paal wikkelen, of krijgt hij er zo genoeg grip op?
dinsdag 10 augustus 2010 - 11:33
\n\n

Voeg een reactie toe

Log in of registreer om dit onderdeel te gebruiken
Terug naar boven icoon

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en geniet van €5 KORTING*!

*€5 korting op je volgende bestelling bij aankoop vanaf €50

Geboortedatum :

Ik geef toestemming me in te schrijven op de nieuwsbrief en ontvang graag een attentie op mijn verjaardag (Disclaimer en privacy).