Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
een mannelijke
een Ken's Red
een Jumbo
en een Tanny
De mannelijke heeft al het meeste blad
De Tanny doet het ook goed
Bij de jumbo komen nu pas de eerste bladknoppen open
Maar de Ken's Red lijkt levenloos.
Ik heb aan de kweker gevraagd of dat een laatbloeier kan zijn, maar nee, hij zou al volop blad moeten hebben.
Heb ook een Ken's Red en er is al volop blad in en vele scheuten. Ik vrees dat die de geest gegeven heeft. Kan gebeuren bij zeer jonge planten na een strenge winter. Ik zou hem zo snel mogelijk vervangen...
Volgens de kweker kan hij van onderuit nog schieten.
Ik ga hem toch nog enkele weken laten staan, wie weet....
Een nieuwe planten kan ik nog heel de maand mei.
ik heb 2 kiwibessen issai en 1 pupurna sadowa,staan mooi in blad,maar niks van bloemknoppen te bespeuren,mijn mannelijke kiwi begon uit te lopen,en nu staat ie weer helemaal kaal(niet door vorst want het heeft niet gevroren nadat ie uitliep) hij heeft een paar mini blaadjes aangemaakt en die zijn weer verdroogd,nu staan er enkel 2 stokjes