Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Hier zijn de 'Nihiseiki' ook op, deze hebben een ietwat citroensmaak.
Op de foto is de 'Hosui', deze smaak zowat naar durondeaupeer.
Deze waterappels, die dan toch peren zijn, zijn inderdaad water met wat vruchtvlees en smaak.
Sorry Jeannette, maar als je wil proeven zal je toch snel moeten langskomen, kan ze zeker niet meer meebrengen naar Beervelde.
Ook dit gure weer doet ze geen goed, ze rotten snel en waaien ook makkelijk af.
Die van mij komen van 'het Vlaams Zaadhuis'.Mijn Hosui is omgewaaid bij de storm laatstleden,ik denk dat ik ook een nieuwe ga bestellen om bij de Niheseki te zetten,want men heeft er twee nodig voor een goede vruchtopbrengst.
grtjs
kem de hosui en de nijiseiki besteld,en heb ook een perenboom in de tuin staan(uit de aldi,dacht conference) dus met de bestuiving zou het moeten goed komen..
ik heb dus weer iets om naar uit te kijken
Zijn dat dan planten die al sinds vorig najaar in de frigo gezeten hebben ?
Of zijn die nu al gerooid ? hoe doen die dat dan , spuiten ze daar producten op om het blad te doen vallen ofzo ?
Want hoe kunnen die anders nu al bomen leveren ?