Onze tuinbabbel is een plaats waar je ideeën, foto's, gebeurtenissen met andere tuinvrienden kan delen. Momenteel hebben we zo'n 12.000 tuinvrienden die hieraan deelnemen.
Heb je nog geen account?
Registreer je hier en maak deel uit van onze community.
Ons tuinforum is een plaats waar ideeën en inzichten over verschillende onderwerpen in verband met tuinieren uitgewisseld kunnen worden.
Heb je een tuinvraag, misschien is deze behandeld in het forum? of stel de vraag gerust aan onze tuinvrienden....
Bekijk hier de tuinfoto's van onze tuinvrienden.
Hier heeft elke gebruiker zijn eigen foto album. Plaats hier jouw mooiste tuinfoto's en deel ze met onze tuinvrienden. Zij kunnen op hun beurt van jouw tuin meegenieten en op jouw foto's reageren.
Bij de Plantenherkenner kun je foto's toevoegen van planten die je niet kent.
Andere tuiniers kunnen je dan helpen om de plant te identificeren.
Op de schone grond leg ik eerst een laag oude paardenmest en dan gaat er een stuk zwart plastiek overheen waar WEL de regen door kan.... dus alles sijpelt zo lekker de grond in... In het voorjaar is mijn grond nog steeds schoon, de aarde is warm en met een heel klein beetje spitten, niet echt zwaar spitten dus, zit het restant lekker net onder het oppervlak..... en hup meteen zaaien.....
Ik heb nl. in de zomer veel meer in de groententuin staan dan in de winter en dan gaat dAT lege stuk onder plastiek.... ben ik heel erg tevreden mee.....werkt goed voor mij.....en mijn zandgrond...
Ik heb hoogstwaarschijnlijk weer een adresje gevonden: mest met vlas, daar ben ik gek op..... lekker licht om mee te werken en het stinkt niet en het is maar een enkele kilometer bij mij vandaan.......morgen hoor ik of het doorgaat......
Paardenmest met vlas in zakken gestopt...........hoef het dus niet eens op te scheppen en dan weer uit de aanhanger te scheppen en in kruiwagens te scheppen en naar het bos te rijden!!!!! Hahahaha
Das dus zakken in de aanhanger zetten, op de kruiwagen zetten, uitstrooien en klaar is kees.....
Is die paardemest dat droog of vers? Ik zou dat ook moeten doen maar mijn buren hebben geiten en nog een klein bergje mest. Misschien zou ik dat kunnen gebruiken.